maanantai 9. marraskuuta 2015



Minulla on suttuiset muistiinpanot, HB 0,7 mustaa nimettömän syrjään.Naurettavan pitkät lauseet katkotaan pilkulla.

Mutta aivot aktivoituvat käsinkirjoitettaessa.
Olen lukenut niin.
Olen lukenut, että sama asia voidaan tulkita ja käsittää monella tavalla. Olen lukenut, että bulgur-vehnässä on 7,7 g kuitua/ 100 g. Olen lukenut Sonja O:sta, Picassosta, kuinka kirjoittaa hyvin.
Olen lukenut, että Golf-virta on heikentynyt, kantokyky, kestävyys, kohta loikataan.
Sivun kääntäminen saa aikaan ääneen, josta vieruskaveri hermostuu. 

Luin, että vain 10 % väestöstä oppii oikeasti parhaiten lukemalla. Ja meillä on tentit.



Kiitos Kirjailijatar maininnasta!

Itse suosittelen: IHMISROSKANEN - ilman rajoja, kauniita sanoja. ononon!

1 kommentti:

  1. Minä olen se, joka hermostuu sivunkääntämisen äänestä. Onneksi on toiset huoneet.

    VastaaPoista