lauantai 5. lokakuuta 2013

Hetkellinen


Keikun ihan huvikseni korkeilla koroilla ja kuvaan samalla itseäni. Ympärillä olevat nappaavat hihansuusta, jos askel horjahtaa. En jaksa olla kovin järkevä. Mieli ahtaalla, ajatus korkealla ja kaikki edessä. 
Tällä viikolla päänupissa on pyörinyt kaksi ihan omituista ideaa, molemmat ajattelin kuitenkin toteuttaa. Sitten ja kun, elämä mun. To do- lista on kevein vuosiin ja se sopii minulle.

Koko kaupungin kaikki liikkeet ammottivat wacom-tyhjyyttään. Olen siis piirtopöydättä. Ei se mitään, viikonloppulevynä soitan Joni Mitchellin Hejiraa ja jatkan epäkäytännöllisten asioiden kehää.

Kaunista hetkellisten mielijohteiden lauantaita!

1 kommentti:

  1. Minä käytin joskus korkeita korkoja, mutta sitten laskeuduin maan tasalle ja nyt olen pysytellyt tyytyväisenä täällä. Tosin juhlissa haluan liidellä kyllä koroilla. Sinun kenkäsi ovat kauniit.

    VastaaPoista