torstai 2. tammikuuta 2014

20132014


Sana viime vuodesta: erikoinen, erilainen, raskas, palauttava, surullinen,opettavainen, elämää

En innostu lupauksista, mutta minulla on aie. Aion olla onnellinen. Onnellinen ja tässä. Tälle vuodelle on tiedossa monta hyvää asiaa, raskaista ajattelin päästää kokonaan irti. Päästäkää tekin!

On minulla yksi toivekin, se liittyy luovuuteen ja heittäytymiseen. 

Haluan kirjoittaa, kuvata ja kertoa enemmän. 

Ennen sitä pakkaan laukkuun kaiken mitä tarvitsen ja sanon teille Auf Wiedersehen ja Au Revoir. 

3 kommenttia:

  1. Minulla oli viime vuonna sama aie, olla onnellinen. Se toteutui. Olkoon tämä kannustuksena sinulle, ja minulle myös yhä, sama on aie tänäkin vuonna. Onnellisuuden eteen täytyy tehdä töitä, sen huomasin viime vuonna, enkä enää pelkää sitä työtä.

    Hyvää matkaa!

    VastaaPoista
  2. Niin, ja hurjan kauniit nämä kuvat.

    Kuvaa, kuvaa, kerro!

    VastaaPoista
  3. Kaunis kiitos sanoistasi, Ilona! Minäkin olen vakaasti sitä mieltä, että onnen eteen on tehtävä töitä ja ensimmäinen sekä raskaine askel lähtee itsestänsä. Joku sanoi joskus, että "jos haluat olla onnellinen, niin ole"

    VastaaPoista